Gyakori kérdések

1. Mennyi időt vesz igénybe a szállítás?

A termékeket az Ön által választott egyedi igények alapján partnereink tömör fából, furnérozott, és/vagy kárpitozott anyagokból, a legtöbb esetben kézzel készítik, ami idő igényes munka, így a szállítás általában a rendeléstől számítottan 6-9 hetet vesz igénybe.

 

2. Hogyan tudok rendelni?

A weboldalunkon egyszerűen a termékek a kosárba helyezhetőek, majd a fizetési folyamatot követve a rendelés a fizetéssel zárul, amely történhet bankkártyával, vagy utalással.

Igyekszünk a weboldalon az áttekinthetőség megtartásával a lehető legtöbb opciót megjeleníteni, azonban egyedi gyártás lévén a lehetőségek szinte végtelenek bizonyos termékek esetében. Amennyiben összetett terméket szeretne, vagy más darabszámban, mint ami a weboldalon feltüntetésre kerül, úgy kérjük vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal a webshop@mwdesign.hu email címen és kollégáink egyeztetik Önnel a lehetőségeket.

 

3. Hogyan történik a szállítás?

A megrendeléskori tájékoztató gyártási, szállítási időtartamot követően a termék elkészülésekor emailben értesítjük Önt a tervezett szállítási időpontról. A szállítás a megrendelt szolgáltatások alapján történhet:

  • Alap szállítás: a megrendelési címre a kapuig lerakodva a teherautóról
  • Extra szállítás: a lakásba felszállítva
  • Szállítás és szerelés: a lakásba felszállítva, kicsomagolva, összeszerelve

Az alap szállítás nem tartalmazza:

  • a kapun belüli berakodást
  • kicsomagolást
  • göngyöleg elszállítást
  • behajtási engedély kérést amennyiben szükséges (vásárlót terhelő extra költség, amelyet a szállítás előtt egyeztetünk Önnel)
  • szerelést a helyszínen

Extra szállítás nem tartalmazza:

  • kicsomagolást
  • csomagoló anyag elszállítást
  • behajtási engedély kérést amennyiben szükséges (vásárlót terhelő extra költség, amelyet a szállítás előtt egyeztetünk Önnel)
  • szerelést a helyszínen

Szerelés nem tartalmazza:

  • behajtási engedély kérést amennyiben szükséges (vásárlót terhelő extra költség, amelyet a szállítás előtt egyeztetünk Önnel)

Fontos tudnivalók a szállítás kapcsán: Szállító kollégáink távozása után semmilyen jellegű minőségi és mennyiségi kifogást nem áll módunkban elfogadni.

 

4. Mennyibe kerül a szállítás?

Rendszerünk a szállítási díjat automatikusan számítja, figyelembe véve a kosárba tett termékek méretét, súlyát, csomagolhatóságát és egyéb szállítási szempontokat. Mivel a díj ezek együttes értékei alapján alakul, a pontos összeget a kosárban lehet megtekinteni még a megrendelés véglegesítése előtt.

Szeretnénk tájékoztatni Önt a saját szállítás és az MPL szállítás közötti fontos különbségekről. Webáruházunkban a saját szállítási költség tartalmazza a csomagolás, a csomagolóanyagok és a munkadíj költségét, valamint a szállításhoz kapcsolódó egyéb kiadásait.

Fontos tudni, hogy az MPL alapdíjai nem tartalmazzák azokat az extra költségeket, amelyek például a termékek védelmébe felmerülő egyéb kiegészítő szolgáltatások. Emellett az MPL nem biztosít telephelyi csomagfelvételt, így a csomagokat nekünk kell személyesen eljuttatnunk a postára, ami extra munkaidőt és költséget jelent.

Mivel termékeink sérülékenyek és nagy értékűek, saját szállítási megoldásaink biztosítják a legmagasabb színvonalú és legbiztonságosabb kiszállítást. Az MPL szolgáltatás választása esetén azonban további költségekkel és hosszabb ügyintézéssel kell számolni, ezért minden vásárlónknak javasoljuk, hogy mérlegelje a lehetőségeket.

Egy példa az MPL alapdíján felül az MPL részére fizetendő extra szolgáltatásokra, amelyet minden termékünk esetén igénybe szükséges venni:

  • törékeny felár az alapdíj 75%-a
  • 50.000Ft felett 10.000Ft-onként 470Ft az értéknyilvánítás felára, ami nélkül nem adunk fel csomagot

Ezen költségekre még a csomagolás, a csomagolóanyagok és a munkadíj, valamint az MPL átvételi pontra történő szállítás költsége kerül felszámításra.

 

5. Lehetséges az egyeztetett szállítási időpontot módosítani?

A szállításokat előre egyeztetjük Önnel és ehhez szervezzük az adott napi munkáinkat így, amennyiben az egyeztetett szállítást módosítani szeretné, abban az esetben módosítási díjat számítunk fel, amelynek értéke 2%-a a megrendelt termékek bruttó árának, de minimum 20.000,- forint.

 

6. A bútorokat összeszerelik a helyszínen?

Amennyiben összeszerelési szolgáltatást választ a megrendelésnél, abban az esetben a bútorokat az Ön otthonába szállítjuk, kicsomagoljuk, összeszereljük és a csomagoló anyagot elszállítjuk.

 

7. Mennyi a garancia idő a termékekre?

Minden termékre 2 év garanciát vállalunk.

 

8. Visszaküldhetem a terméket amennyiben mégsem tetszik?

Büszkék vagyunk arra, hogy bútorainkat gondosan, Önnek tervezve készítjük. Amennyiben mégis úgy érzi, hogy a bútor nem felel meg az elképzeléseinek olyan termék esetén, amely nem egyedi rendelésre készült, és úgy dönt, hogy visszaküldi, kérjük, vegye figyelembe, hogy a visszaszállítás és egyéb felmerült költségeket Önnek kell állnia.

Amennyiben a megrendelt termék a vásárló egyedi megrendelése alapján, utasítása és kifejezett kérésére állítják elő, amely a Vevő személyéhez kötött, úgy a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. § (1) bekezdés c) pontja alapján az elállás joga nem illeti meg.

Nem egyedi termékek esetében az alábbiak az irányadóak:

A Távollevők között létrejött fogyasztói szerződés esetében a fogyasztót 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 20. § (1) bekezdés szerint indoklás nélküli elállási jog illeti meg. A fogyasztó az elállási vagy felmondási jogát a termék adásvételére irányuló szerződés estén a (i) terméknek, (ii) több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, (iii) több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak, (iv) ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak – a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy napon belül gyakorolhatja. Fogyasztó az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a Termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja.

A visszaküldés esetén a terméket eredeti csomagolásában, amennyiben ez már nincs meg, úgy az eredeti csomagolásnak megfelelő minőségű, a terméket tökéletesen védő csomagolásban, sértetlenül szükséges visszajuttatnia. A visszaszállítás költségét Önnek kell viselnie, valamint felmerülhetnek további költségek, például az újraraktározás, az újraértékesítéshez szükséges felkészítés, újracsomogalás díja valamint, ha a termék a visszaküldés közben megsérül, úgy a javítási költségek.

 

9. Hol találom meg az általános szerződési feltételeket?

Weboldalunkon a  https://mwdesign.hu/aszf/ linken találja.

 

10. Milyen fizetési módok lehetségesek?

Bankkártyával lehetséges az online shop-ban fizetni, de természetesen választható az utalás is.

MW Design © 2025 Minden jog fenntartva
MW Design © 2024
All rights reserved
Scroll to Top