1. Mennyi időt vesz igénybe a szállítás?
A termékeket az Ön által választott egyedi igények alapján partnereink tömör fából, furnérozott, és/vagy kárpitozott anyagokból, a legtöbb esetben kézzel készítik, ami idő igényes munka, így a szállítás általában a rendeléstől számítottan 6-9 hetet vesz igénybe.
2. Hogyan tudok rendelni?
A weboldalunkon egyszerűen a termékek a kosárba helyezhetőek, majd a fizetési folyamatot követve a rendelés a fizetéssel zárul, amely történhet bankkártyával, vagy utalással.
Igyekszünk a weboldalon az áttekinthetőség megtartásával a lehető legtöbb opciót megjeleníteni, azonban egyedi gyártás lévén a lehetőségek szinte végtelenek bizonyos termékek esetében. Amennyiben összetett terméket szeretne, vagy más darabszámban, mint ami a weboldalon feltüntetésre kerül, úgy kérjük vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal a webshop@mwdesign.hu email címen és kollégáink egyeztetik Önnel a lehetőségeket.
3. Hogyan történik a szállítás?
A megrendeléskori tájékoztató gyártási, szállítási időtartamot követően a termék elkészülésekor emailben értesítjük Önt a tervezett szállítási időpontról. A szállítás a megrendelt szolgáltatások alapján történhet:
Az alap szállítás nem tartalmazza:
Extra szállítás nem tartalmazza:
Szerelés nem tartalmazza:
Fontos tudnivalók a szállítás kapcsán: Szállító kollégáink távozása után semmilyen jellegű minőségi és mennyiségi kifogást nem áll módunkban elfogadni.
4. Mennyibe kerül a szállítás?
Rendszerünk a szállítási díjat automatikusan számítja, figyelembe véve a kosárba tett termékek méretét, súlyát, csomagolhatóságát és egyéb szállítási szempontokat. Mivel a díj ezek együttes értékei alapján alakul, a pontos összeget a kosárban lehet megtekinteni még a megrendelés véglegesítése előtt.
Szeretnénk tájékoztatni Önt a saját szállítás és az MPL szállítás közötti fontos különbségekről. Webáruházunkban a saját szállítási költség tartalmazza a csomagolás, a csomagolóanyagok és a munkadíj költségét, valamint a szállításhoz kapcsolódó egyéb kiadásait.
Fontos tudni, hogy az MPL alapdíjai nem tartalmazzák azokat az extra költségeket, amelyek például a termékek védelmébe felmerülő egyéb kiegészítő szolgáltatások. Emellett az MPL nem biztosít telephelyi csomagfelvételt, így a csomagokat nekünk kell személyesen eljuttatnunk a postára, ami extra munkaidőt és költséget jelent.
Mivel termékeink sérülékenyek és nagy értékűek, saját szállítási megoldásaink biztosítják a legmagasabb színvonalú és legbiztonságosabb kiszállítást. Az MPL szolgáltatás választása esetén azonban további költségekkel és hosszabb ügyintézéssel kell számolni, ezért minden vásárlónknak javasoljuk, hogy mérlegelje a lehetőségeket.
Egy példa az MPL alapdíján felül az MPL részére fizetendő extra szolgáltatásokra, amelyet minden termékünk esetén igénybe szükséges venni:
Ezen költségekre még a csomagolás, a csomagolóanyagok és a munkadíj, valamint az MPL átvételi pontra történő szállítás költsége kerül felszámításra.
5. Lehetséges az egyeztetett szállítási időpontot módosítani?
A szállításokat előre egyeztetjük Önnel és ehhez szervezzük az adott napi munkáinkat így, amennyiben az egyeztetett szállítást módosítani szeretné, abban az esetben módosítási díjat számítunk fel, amelynek értéke 2%-a a megrendelt termékek bruttó árának, de minimum 20.000,- forint.
6. A bútorokat összeszerelik a helyszínen?
Amennyiben összeszerelési szolgáltatást választ a megrendelésnél, abban az esetben a bútorokat az Ön otthonába szállítjuk, kicsomagoljuk, összeszereljük és a csomagoló anyagot elszállítjuk.
7. Mennyi a garancia idő a termékekre?
Minden termékre 2 év garanciát vállalunk.
8. Visszaküldhetem a terméket amennyiben mégsem tetszik?
Büszkék vagyunk arra, hogy bútorainkat gondosan, Önnek tervezve készítjük. Amennyiben mégis úgy érzi, hogy a bútor nem felel meg az elképzeléseinek olyan termék esetén, amely nem egyedi rendelésre készült, és úgy dönt, hogy visszaküldi, kérjük, vegye figyelembe, hogy a visszaszállítás és egyéb felmerült költségeket Önnek kell állnia.
Amennyiben a megrendelt termék a vásárló egyedi megrendelése alapján, utasítása és kifejezett kérésére állítják elő, amely a Vevő személyéhez kötött, úgy a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. § (1) bekezdés c) pontja alapján az elállás joga nem illeti meg.
Nem egyedi termékek esetében az alábbiak az irányadóak:
A Távollevők között létrejött fogyasztói szerződés esetében a fogyasztót 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 20. § (1) bekezdés szerint indoklás nélküli elállási jog illeti meg. A fogyasztó az elállási vagy felmondási jogát a termék adásvételére irányuló szerződés estén a (i) terméknek, (ii) több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, (iii) több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak, (iv) ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak – a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy napon belül gyakorolhatja. Fogyasztó az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a Termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja.
A visszaküldés esetén a terméket eredeti csomagolásában, amennyiben ez már nincs meg, úgy az eredeti csomagolásnak megfelelő minőségű, a terméket tökéletesen védő csomagolásban, sértetlenül szükséges visszajuttatnia. A visszaszállítás költségét Önnek kell viselnie, valamint felmerülhetnek további költségek, például az újraraktározás, az újraértékesítéshez szükséges felkészítés, újracsomogalás díja valamint, ha a termék a visszaküldés közben megsérül, úgy a javítási költségek.
9. Hol találom meg az általános szerződési feltételeket?
Weboldalunkon a https://mwdesign.hu/aszf/ linken találja.
10. Milyen fizetési módok lehetségesek?
Bankkártyával lehetséges az online shop-ban fizetni, de természetesen választható az utalás is.